Rodzima firma akcesoriów dla psów z pracownią w Warszawie nawiązuje współpracę z polskimi artystami by podkreślić pogłębiającą się więź między ludźmi i czworonogami. Autorką najnowszej kolekcji jest Ada Jarzębowska, znana z abstrakcyjnych kolaży w odważnych kolorach. Inspiracją była moda sportowa z lat 80-tych. Niech żyją elektryzujące neony i łamanie konwenansów! Jak mówi Ada, występująca pod pseudonimem Złe Kreski:
- Zauważyłam, że ten sportowy trend ostatnio znów wraca do łask. Akcesoria dla psów nie tylko służą czworonogom, ale dopełniają też stylówkę opiekuna, dlatego postanowiłam zaryzykować i postawić na odważne połączenia kolororystyczne na obrożach, szelkach i smyczach.
Soczysta żółć przeciwstawiona w jej kolekcji fioletom i zieleni to odpowiedź na rosnący trend na odzież w kolorach neonowych. Zestawione ze sobą figury geometryczne przywodzą na myśl nocną grę reklam świetlnych - stąd pomysł na nazwę. Neony rozświetlały mrok w Polsce XX wieku, tworzone przez artystów, plastyków i architektów. Rodziły się w spółdzielniach rzemieślniczych i przeżywały swoje najlepsze lata aż do lat 80-tych. Teraz wracają do łask wraz z modą na płyty winylowe i design inspirowany PRL-em.
Modelką promującą kolekcję została sunia Cava będąca pod opieką fundacji Amstaff Azyl, która w krótkim czasie po udziale w sesji zdjęciowej znalazła nowy dom.
W wyniku poprzedniej współpracy Warsaw Doga z polskimi artystami powstała kolekcja “Folko” zaprojektowana przez muralistę Aqualoopę na zlecenie firmy odzieżowej Moxos. W sklepach można było dostać rękodzielnicze płaszcze od Moxos oraz pasujące obroże i smycze od Warsaw Dog w tym samym wzorze. To pierwsze takie działania na polskim rynku.
Warsaw Dog to designerskie akcesoria dla psów i ich ludzi. Firma w swoich produktach łączy funkcjonalność (akcesoria można prać w pralce) i dobre wzornictwo tworząc każdego roku kilka kolekcji wzorów zainspirowanych najnowszymi trendami.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET